How to?
Bekijk onze handige knowledgebase
Aan de slag in 5 handige stappen
1. Instellen van de DNS records
De DNS records dienen aangepast te worden zodat uw clone wordt gezien als originele content. Bekijk hier hoe deze ingesteld moeten worden.
2. Aanpassen van de SEO language tags
De SEO language tag dient aangepast te worden zodat uw gekloonde site goed functioneert. Bekijk hier hoe dat werkt.
3. Het aanpassen van de telefoonnummers
Het vermelden van een netnummer is nodig om klanten vanuit België het juiste nummer te laten bellen. Of wellicht hanteert u voor België een ander telefoonnummer. Bekijk hier hoe dit aangepast wordt.
4. Het veranderen van het mailadres
Mogelijk dient er voor de gekloonde website een ander e-mailadres gebruikt te worden. Bekijk hier hoe dit aangepast wordt.
5. Het veranderen van een websitelink
Het zal voorkomen dat u op uw website naar een van uw andere pagina’s of eigen website verwijst. Het is hierbij wel belangrijk dat dit de juiste is. Bekijk hier hoe u dit aanpast.

Verander het uiterlijk van je site

1. Het veranderen van tekst of woorden
Woorden die vertaald moeten worden of stukken tekst die u wil veranderen? Bekijk hier hoe.
2. Het veranderen van het logo
Bij een nieuwe site hoort een nieuw logo. Zeker als in het originele logo een land vermeld wordt. Bekijk hier hoe dat in zijn werk gaat.
3. Het veranderen van afbeeldingen
Het kan zijn dat u andere afbeeldingen wilt gebruiken op uw gekloonde site. Bekijk hier hoe deze gewijzigd kunnen worden.
4. Het veranderen van de header
Een header is het eerste wat websitebezoekers zien. Wijzig hem voor je gekloonde site zodat het beter bij de nieuwe doelgroep past.
5. Het veranderen van een video
Verander een video wanneer er bijvoorbeeld Nederlands in gesproken wordt, in het Vlaams klinkt dit voor de bezoeker beter. Bekijk hier hoe.
Gevorderd: laat klanten zich thuis voelen
1. Het veranderen van de betaalmethoden
Een ander land heeft mogelijk een andere favoriete betaalmethode, in plaats van iDeal. Bekijk hier hoe deze gewijzigd kunnen worden.
2. Het aanpassen van het geselecteerde land
Wanneer bij het afrekenen het land van verzending al geselecteerd is, scheelt dit werk voor de klant en voelt hij/zij zich thuis. Bekijk hier hoe dit aangepast kan worden.
3. Het aanpassen van de landenselector
Wisselen naar een andere versie van de website? Het geselecteerde land en het erop volgende land dienen goed ingesteld te worden. Bekijk hier hoe.
4. Het wijzigen van de verzendkosten
Verzenden naar andere landen? Dan dienen andere verzendkosten gehanteerd te worden. Bekijk hier hoe deze gewijzigd kunnen worden.
5. Aanpassen van facturatietypen
Bij een Clonable abonnement kunt u kiezen voor een maandelijkse afschrijving of facturatie. Dit kan altijd nog aangepast worden. Bekijk hier hoe.

Wilt u iets anders veranderen maar kunt u de uitleg hierboven niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.